می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله مشتریان می توانند با تماس با بخش فروش، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنند.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
خیر ، بعد از ثبت شدن سفارش ، اقلام داخل فاکتور قابل تغییر نیستند.

نام کاربری و رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ورود ، میتوانید با انتخاب قسمت فراموشی نام کاربری و یا فراموشی رمز عبور برای بازیابی اقدام کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ثبت نام میتوانید پروفایل خود را ایجاد کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
برای سفارش های شهر قشم منطقه جنوب استان فارس (گراش ، لارستان ، اوز ، خنج ، و ... ) و شیراز مشتریان میتوانند فاکتور خود را درب محل پرداخت کنند .

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
از طریق سایت ، وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش پیگیری سفارشات میتوانید مراحل سفارش خود را مشاهده نمایید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
به دو صورت پرداخت در محل ( کارتخوان سیار ) و پرداخت آنلاین و روش کارت به کارت میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
 CCV2 کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده است.
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد
در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.
تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.


میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟
برای خرید اقساطی ابتدا با پشتیبانی تماس گرفته شود و راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت بگیرید.

​​​​​​​در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید
 

پرسش های متداول

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  24  ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان سایت اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لوازم خونگی بازگردانده شود.

برچسب‌زدن  و یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی)

که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، ت
نظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه
سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش عظیمی کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به عظیمی کالا بازگردانده شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش عظیمی کالا اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به عظیمی کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به عظیمی کالا بازگردانده شود.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش